Schuldhulpverlening

Dragen we niet samen verantwoordelijkheid voor een meer sociale samenleving? Als vaste vrijwilliger voor mensen met geldzorgen en andere sociaal maatschappelijke problemen kun jij het verschil maken. Maatje worden betekent dat je door De Vonk getraind en ondersteund wordt om je als maatje te kunnen inzetten.

Training SchuldenVrijMaatje

Cursus Waarom zou ik zorgen?

Stadsnomaden

Als vaste vrijwilliger voor mensen met zonder vaste woon- of verblijfplaats en/of complexe sociaal maatschappelijke problemen kun jij het verschil maken. Maatje worden betekent dat je door De Vonk wordt getraind en ondersteund om je als maatje te kunnen inzetten.

Training Wereldmaatjes voor stadsnomaden

Er zijn voor jou-maatjes

In het maatjesproject ‘Er zijn voor jou’ organiseren we sociaal contact tussen jou als vrijwilliger en een deelnemer. Deelnemers zijn mensen die vanwege hun financiële problematiek in een sociaal isolement terecht dreigen te komen. Als maatje draag jij bij om sociale uitsluiting vanwege armoede te verminderen en daar waar mogelijk de situatie en het perspectief van de deelnemers te verbeteren.

Masterclass ‘Er zijn voor jou’ - voor vrijwilligers

Workshop Hoe word ik een presente vrijwilliger?

Training methodiek ‘Er zijn voor jou’ - voor coördinatoren